nissan 200sx
Nissan 200SX S13 1.8 turbo 16V, model 1991
třídveřové kupé 2+2 místa
pohon zadních kol
motor CA18DET - řadový čtyřválec 1809ccm 2xOHC, přeplňovaný turbodmychadlem s mezichladičem stlačeného vzduchu
výkon dle TP: 127 kW (cca 170 PS)
točivý moment 224 Nm
pětistupňová převodovka
délka 4535 mm
šířka 1690 mm
výška 1290mm
rozvor 2475mm
pohotovostní hmotnost 1200 kg
maximální rychlost 225 km/h
Prozatím realizované úpravy oproti standardní konfiguraci:
- disky Alessio 7.5x16, ET25, takže kola lícují s lemy blatníků i bez podložek
- letní pneumatiky Fulda Carat Extremo 205/50/16 přední, 225/50/16 zadní
- zimní pneumatiky Fulda Cristall Winter 195/60/15 (disky a pneumatiky dodala firma jsc-hydraulika.cz se sídlem v Pelhřimově)
- křídlo z hliníkové slitiny, nastříkané v barvě karosérie
- Front-Mounted InterCooler Avia 720x210x50
- upravený nárazník pro lepší přístup náporového vzduchu k němu
- BOV MkIII z nulté série, viz www.bidrin.cz
- na zakázku zhotovené rozvody tlakového vzduchu od turba do IC a dále do sání
- alternativní zapojení FPR
- gumové řídící hadičky vyměněné za silnější s vnitřním výpletem pro jejich lepší tlakovou a tepelnou stálost
- měřiče tlaku v sání, teploty a tlaku oleje Autostyle
- upravené zapojení PCV se sběrnou nádobou
- Carbon Canister přemístěný k pravému blatníku, přívodní hadice zkráceny na minimum
- otevřené sání, kónický filtr Eufab
- svíčky Brisk Platin DR14YPP-1 (dříve NGK BCPR6E, které měly o něco horší teplé starty), mezera mezi kontakty 0,9 mm
- upravená řídící jednotka, chip Stage 1
- sportovní volant Victor Pulsar 330
- koncovka řadící páky Victor Top Driver s protiskluzovou úpravou
- sportovní tlumiče Koni 8040-1081, nastavitelné ve třech stupních
- nové zadní kotouče, brzdové desky Textar (dodal Zorro, kterému tímto děkuji :-))
- snížené pružiny Inter Alloy
- palivová pumpa Walbro GSA-341 255lph (dodal Miloš, díky :-))
- custom výfuk včetně downpipe, vlastně jen holá trubka zakončená plnoprůtokovým sportovním "tlumičem" KM s výstupními rourami 2x100mm
- motor po kompletní generálce, nyní v záběhu (3700km)
- experimentální turbo T25 s upraveným kompresorem
- nová spojková lamela
Komentáře
Přehled komentářů
http://200sx.cz/forum a prosímtě nekopíruj věci které sou už napsaná jinde a v originálu (http://doublejay.wz.cz/)
Je to stříkačka?
(P@vel, 4. 9. 2007 18:55)Čau chci se zeptat jestli to je stříkačka nebo to má ještě karburátor, známý totiž práví že je to karbec a nikde jinde o tom nepíšou!
I love this car
(patrick_24tuning@centrum.sk, 1. 7. 2006 11:26)Takze tieto 200sx milujem su to nadherne a supove auta...A tato je tiez krasna fakt...
Že by?
(luaks, 17. 6. 2008 20:40)